Amennyiben bármilyen problémád merülne fel valamely általad rendelt termékkel kapcsolatban természetesen mindent megteszünk, hogy a leggyorsabban orvosoljuk a problémát. Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi űrlapot és add meg a szükséges információkat. Ez lesz a leggyorsabb módja a probléma orvoslásának.
Kérjük ne telefonálj, mivel kollégáink pont ezeket az információkat fogják kérni. Elektronikus úton tudunk a leggyorsabban segíteni Neked. Előre is köszönjük!
Előzetes egyeztetés nélkül soha ne küldj vissza terméket. Az űrlap kitöltése után hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a következő lépésekről. FONTOS: Amennyiben terméket küldesz vissza soha ne küld utánvétes csomagként, mert azt nem tudjuk fogadni. Amennyiben jogos a kérésed Banki átutalással (utánvétes vagy átutalásos vásárlás esetén), vagy a bankkártyára történő visszatérítéssel (Bankkártyás vásárlás esetén) kaphatod vissza a termék árát. Amint a termék beérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb, de maximum 14 munkanapon belül visszatérítjük a termék árát az általad használt fizetési módnak megfelelően.
Higiéniai és egyedi gyártásra készült termékekre az ÁSZF-ben foglaltak szerint nem érvényes az elállási jog! Ezt a termék oldalon, a kosár oldalon és a visszaigazoló levélben is feltüntetjük a termék neve alatt.
Kérjük szükség esetén tájékozódj az Általános Szerződési Feltételekről itt: ÁSZF